Apartamenty Vesna znajdują się niedaleko Zadaru (25 km), a dokładniej po południowej stronie pięknej i spokojnej wyspy Vir. Wyspa Vir słynie z czystego morza, pięknych plaż, Vir Nights z koncertami lokalnych wykonawców i jest idealna dla rodzin z małymi dziećmi, ale także dla tych nieco starszych, którzy potrzebują wakacji na wysokim poziomie. Mamy trzy apartamenty w jednym domu, ale wszystkie trzy są całkowicie oddzielne. Parking znajduje się przed domem i jest bezpłatny, można również skorzystać z grilla. Odległość od apartamentu do plaży wynosi 70 metrów. Plaża jest kamienista i odpowiednia dla dzieci, ponieważ wzdłuż plaży rosną palmy, które dają schronienie przed słońcem, a zaletą jest mierzeja i pomost, z którego można wskoczyć do morza.
Czytaj więcej KwaterI. Zasady ogólne • zakwaterowanie dostępne od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej z najemcą/właścicielem apartamentu • opłaty za usługi za cały okres obowiązywania umowy przyjazd i za to niezwłocznie wystawia fakturę • Gość przekazuje gospodarzowi dowód osobisty (lub paszport) niezwłocznie po przyjeździe w celu zarejestrowania się w Biurze Turystycznym, tj. w celu wprowadzenia danych do systemu eVisitor II. Bezpieczeństwo • goście są zobowiązani do dbania o swoje rzeczy i kosztowności pozostawione w apartamentach, a właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ich uszkodzenie lub utratę • goście są odpowiedzialni za swoje zachowanie w domu i jego otoczeniu, a w razie wypadku ponoszą konsekwencje • wynajmujący/właściciel apartamentu nie wejdzie do apartamentu, chyba że gość go o to poprosi (kontynuacja pkt. IV.) III. Zachowanie • osoby niebędące gośćmi wynajmowanej kwatery nie mogą nocować ani przez cały dzień • zabrania się niszczenia wyposażenia i mebli, powodowania bałaganu, przeszkadzania innym gościom oraz hałasowania • podczas korzystania z apartamentu , jesteś zobowiązany do samodzielnego utrzymywania porządku i czystości w mieszkaniu • wprowadzenie zwierząt jest dozwolone tylko za zgodą najemcy/właściciela mieszkania • w przypadku utraty lub uszkodzenia instalacji, mebli, wyposażenia lokalu apartamentu, gość jest zobowiązany poinformo
Opłata jest wliczone w cenę. Dokument potwierdzający rezerwację przy rezerwacji