Apartamenty Marijana -
Baška Voda - Split i okolice

cena od zł 873 za noc Jure Kaštelana 7, Baška Voda
Ocen gości oparty na
2 opiniach
Dobry 3/5

Marijana Dujmović Reklamodawca od 2021
Więcej informacji na temat właściciela
Szczegółowy opis

Nowocześnie wyposażone apartamenty w spokojnej okolicy blisko morza.

Kwater
Cena od zł 209 za noc
ID: 68883 A2+1 Apartament dla dwóch osób z dostawką (31 m2)
InternetKlimatyzacjaTVŁazienkaKuchnia Więcej informacji
Cena od zł 209 za noc
Cena od zł 251 za noc
ID: 68884 A2+1 Apartament dla dwóch osób z dostawką (35 m2)
InternetKlimatyzacjaTVŁazienkaKuchnia Więcej informacji
Cena od zł 251 za noc
Więcej informacji
Warunki płatności i noty

Preferowany czas przyjazdu nie wcześniej niż o 10:00. Preferowany czas wyjazdu nie później niż o 9:00. Płatność gotówką po przyjeździe do apartamentu.

Opłata jest wliczone w cenę.
Odległości
  • Morze 100 m
  • Plaża 90 m
  • Centrum 100 m
  • Sklep spożywczy 100 m
  • Restauracja 100 m
  • Lekarza 100 m
  • Apteka 200 m
  • Bank 100 m
  • Poczta 100 m
  • Stacja paliw 9 km
  • Dworzec autobusowy 9 km
  • Dworzec kolejowy 9 km
  • Lotnisko 9 km
  • Marina 200 m
  • Zajęcia sportowe 70 m
  • Dyskoteka 200 m
  • Casino 9 km
  • Park Narodowy 10 km
Typ plaży
Piaszczysta
Żwirowa
Kamienista
Nasza lokalizacja
Pokaż zakwaterowanie w pobliżu Pokaż atrakcje w pobliżu Apartamenty Marijana był oglądany 0 razy od 40156
Marijana Dujmović Reklamodawca od 2021
Mówi:
Chorwacki
Angielski
Niemcy
Formularz kontaktowy
Zawartość tego formularza zostanie wysłana bezpośrednio do reklamodawców e-mail. Jest używane tylko zapytać o rezerwację wymienionych nieruchomości. Każde inne zastosowanie stanowi nadużycie względem ApartamentyChorwacja.pl usługi
Interesujące miejsca w pobliżu Apartamenty Marijana
Opinie gości
R
Fantastyczny! 5/5
Roman Prague, Czechy
Pobyt w A2+1 , Sierpień 2022 | Najlepsze zakwaterowanie i wakacje w historii?

Nie mam nic poza pochwałą za ich życzliwość i służbę. Przywitali nas tak serdecznie i pomogli nam z bagażem. Mieszkanie jest oszałamiające z najpiękniejszym widokiem na morze i spędziliśmy każdą minutę podziwiając ten widok na morze. Pomogli nam nawet, gdy mieliśmy problemy z naszym samochodem. Jeśli chcesz naprawdę cieszyć się wakacjami, mieć najlepszą obsługę i poznać najmilszych gospodarzy, polecam Ci przyjechać tutaj, ponieważ na pewno to zrobimy.

Ocena jest przetłumaczona z angielski - Pokaż oryginał
T
Katastrofa 1/5
Tea Zagreb , Chorwacja
Pobyt w A2+1 , Lipiec 2022 | Niezwykle nieprofesjonalny!

Z entuzjazmem dla szybkości reakcji i życzliwością, ku największemu rozczarowaniu. 10 dni przed przybyciem do apartamentu wraz z potwierdzeniem rezerwacji Pani przesyła odpowiedź na moje zapytanie w celu uzgodnienia dokładnego terminu przyjazdu do apartamentu, że musi anulować moją rezerwację, ponieważ to mieszkanie jest już wynajęte w czwartego miesiąca i że teraz sprawdziła, czy doszło do błędu. Moje pytanie brzmi: jeśli zajmujesz się wynajmem mieszkania, jak może ci się przytrafić taki błąd w komunikacji i dostępności własnego mieszkania, z tym, że nie zgłaszasz tego, co się stało, tylko czekasz na ostatnie 10 dni, kiedy wystarczy zgodzić się na wejście do mieszkania? Mam nadzieję, że moja sytuacja już nigdy nikomu się nie przydarzy i że z tego powodu inni nie zostaną bez corocznych wakacji, na które czekamy cały rok! Data, która miała być od 31.07 do 06.08. Lp

Ocena jest przetłumaczona z chorwacki - Pokaż oryginał
Wyjaśnienie

Szanowni Państwo, przepraszamy za rozczarowanie naszymi usługami. Przez 30 lat wynajmu nie spotkaliśmy się z negatywnym komentarzem, a jedynie pochwały za obsługę i życzliwość. Mianowicie, ze względu na oficjalne wyjazdy i błąd w ewidencji, daty się pokrywały. Gdy zobaczyliśmy błąd, poinformowaliśmy Cię o tym samym, podczas gdy inny wynajmujący mógł Cię okłamać i powiedzieć, że rura się zepsuła lub wręcz przeciwnie, pozwoliłby przyjechać na wakacje i zobaczyć sytuację na miejscu. Ponieważ nie obciążono Cię zaliczką podczas rezerwacji i nie doznałeś żadnych szkód finansowych, a 10 dni wcześniej zostałeś poinformowany o błędzie (kiedy nadal możesz znaleźć sporo wolnych mieszkań), uważamy, że nie ucierpiałeś w zakresie, który podałeś, bo chociaż nie jesteśmy zobowiązani do szukania noclegu i zaproponowaliśmy Ci zastępstwo w nowym terminie, który różni się od Twojego o 3 dni, a na który się nie zgodziłeś. Dzwonisz do nas jako najemców na zamówienie i nie wolno nam wspomnieć, że 3 gości anulowało już rezerwację na dzień przed przyjazdem i nie pobraliśmy im zaliczki, ponieważ bierzemy ludzi za słowo, gdy mówią, że były nagłe sytuacje zdrowotne itp. Przykro nam, że do tego doszło, ale nie okłamaliśmy Cię jak inni. Zostałeś poinformowany na czas i zaoferowaliśmy Ci również alternatywne rozwiązanie, którego nie byliśmy zobowiązani do zaoferowania, ale jako ludzie chcieliśmy Ci pomóc, ponieważ był to błąd w zapisach. W tym okresie nadal szukamy noclegu, a jeśli go znajdziemy, zostaniesz o tym na czas poinformowany, mimo że zaproponowaliśmy Ci już jedno rozwiązanie. Lp

Najnowsze ogłoszenia
Apartamenty Vera Sveti Filip i Jakov, Zadar region
Apartament APARTMAN RUPENA Krk Klimno, Chorwackie wyspy
Apartament Lavici Zagreb, Zagrzeb
Apartament BilaLumbrela Brač Supetar, Chorwackie wyspy

ApartamentyChorwacja.pl.com używa cookies w celu zwiększenia doświadczenie użytkownika i funkcjonalności witryny. Kliknij tutaj po więcej informacji na temat plików cookie.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z warunkami użytkowania. Kontynuując, akceptujesz Warunki korzystania i pliki cookie.